Brev:
Kød, fisk, vindruer, tørrede abrikoser
26. marts 2010
Alder:
9 mdr.
Kød, fisk, vindruer, tørrede abrikoser
Hej Helen
Her kommer lige et par simple madspørgsmål.
Jeg er i tvivl om, hvor meget kød (fisk osv) jeg skal putte i min søns mad. Er et stykke kogt kyllingeinderfilet fx for meget i til et måltid???
Og endnu et spørgsmål: Må en 9 mdr baby få vindruer?
Og et sidste: Jeg putter økologiske tørrede abrikoser i min søns pæremos - men er kommet til at tænke på, om de må få det? Er der meldrive i, som der er i rosiner?
Bedste hilsner herfra